Авто | Нерухомість | Робота
RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець Вхід через ВКонтакте
Головна | Приватні оголошення |Приватні оголошення Тури з Чернівців | Послуги | Досьє | Досьє - відомі люди Чернівців Афіша | Пропозиція тижня | Юрист-онлайн | Журнал "Давай Одружимось!" |
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео | » Новини читачів |
На Буковині - найменш активні онлайн-покупці в Україні

Найактивнішими онлайн-покупцями в Україні є жителі столиці. На їх частку припадає 31% всіх покупок. Другими в рейтингу активності покупців йдуть жителі Дніпропетровської області - на їх частку припадає 9% всіх покупок. І замикають трійку лідерів харків'яни - 8%.

Про це розповіла директор з маркетингу шопінг-клубу LeBoutique Юлія Шилова, пише Gigamir

За даними Юлії Шилової, жителі Донецької області за рік спустилися в рейтингу на три позиції і зараз посідають п'яте місце з часткою в 6% від усіх покупок. А ось в Кіровоградській області кількість покупців за останній рік подвоїлася, і вона піднялася в рейтингу активності покупців з 20 місця на 9-е. Новачок рейтингу - Миколаївська область. Зараз на частку її жителів припадає 2,2% всіх покупок.

"Вибули з рейтингу жителі Криму, а Луганська область перемістилася на 20 місце. В цілому покупці LeBoutique із зони АТО масово переїхали жити і працювати в Київ, Харківську, Кіровоградську, Миколаївську, Одеську, Запорізьку та Вінницьку області. При цьому вони залишаються активними покупцями одягу , взуття та аксесуарів ", - повідомляє експерт.

У топ-5 регіонів з найменшою кількістю активних покупців потрапили Волинська, Чернівецька, Тернопільська, Чернігівська та Луганська області.

"Така низька споживча активність (крім Луганської області) пояснюється тим, що в Чернівецькій області онлайн-покупки замінюються місцевими оптовими ринками, а у Волинській, Тернопільській та Чернігівській області - власної легкою промисловістю. Також Волинська, Чернівецька та Тернопільська області - це регіони, в яких висока частка трудової міграції, відповідно, там потреба в одязі та взутті закривають передачі з Європи ", - констатує Юлія Шилова.

Прогнозуючи, як може змінюватися купівельна активність протягом 2015 року, директор з маркетингу шопінг-клубу LeBoutique Юлія Шилова зазначила, що на це впливає маса чинників: починаючи з того, чи вчасно виплатили зарплати на містоутворюючих підприємствах, і закінчуючи погодою, ціною на м'ясо, бензин і банани.

"В цілому ми налаштовані оптимістично і розраховуємо вирости за 2015 на 20% порівняно з минулим", - резюмувала Юлія Шилова.
Рейтинг:
(голосів: 1)
24-03-2015, 22:52
Коментарів 0 Переглядів 1180

Новини партнерів:
Популярне Коментують
• Новини
Погода, Новости, загрузка...
Loading...
Буває, що питання, чим дихатимемо й що питимемо в майбутньому, для багатьох є не на часі. Саме тому суспільство достатньо прохолодно ставиться до природоохоронних питань, вважаючи, що на порядку денному є перелік важливіших питань
Фестиваль Ісуса в Чернівцях (на правах реклами)

У Чернівцях 18–19 серпня проходитиме "Фестиваль Ісуса". Це особливі богослужіння, під час яких проповідується те ж послання, яке ніс людям Ісус Христос 2000 років тому.
Вияви хворобу вчасно! Поради лікаря-проктолога МЦ "Оксфорд Медікал" (на правах реклами)

На сьогодні геморой є однією з найпоширеніших хвороб у сучасному суспільстві. За статистикою, ним хворіє 8 з 10 людей. При геморої відбувається варикозне розширення й запалення вен, які знаходяться в прямій кишці.
Повний сервіс стосовно касових апаратів від компанії "Трініті" (на правах реклами)

З 8 травня 2017 року продавці "технічно складних побутових товарів" зобов’язані використовувати касові апарати та інші реєстратори розрахункових операцій (РРО) й видавати покупцям чеки
• Опитування