RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео | » Новини читачів |

«Комуналка є проблемною і ще довго буде»: новий директор департаменту ЖКГ у Чернівцях  – про перші кроки на посаді

Ярослав Кушнірик у комунальному господарстві міста людина не нова – пропрацював у ньому сім років. Тепер він повернувся у цю сферу. Детальніше — в інтерв'ю для molbuk.ua

-Пане Ярославе, якими будуть ваші перші кроки на новій посаді?

-Враховуючи, що міським головою були озвучені претензії до роботи департаменту та комунальних підприємств, перші кроки будуть спрямовані на те, щоби виправити ці недоліки. Відповідно, буде переглядатися структура департаменту. Можуть бути зміни в кількості людей в тих чи інших відділах. Звернемо більше уваги на ті відділи, які займаються більш проблемними напрямками. До прикладу, ремонт доріг.

-Як можете охарактеризувати стан житлово-комунальної сфери у місті?

-Ця сфера була проблемною, є і ще довго буде. Враховуючи, яким є зараз стан мереж, доріг, будівель, потрібно дуже багато коштів на те, щоби привести все до ладу. Тому будемо намагатися робити все можливе.

-Які дороги ремонтуватимуть насамперед?

-Зараз у всіх на устах ремонт вулиці Богдана Хмельницького. Спочатку треба з’ясувати усі проблеми щодо ремонту цієї дороги. Погано те, що пізно з’явилося рішення про виділення коштів. Тепер треба готувати проектно-кошторисну документацію, оголошувати конкурс. У червні має бути визначений переможець. І аж тоді розпочнуться ремонтні роботи. Звичайно, втрачається час, протягом якого вже можна було б ремонтувати.

-Які найбільш проблемні комунальні підприємства у місті?

-На кожному підприємстві – різний рівень проблемності. Такі підприємства, як водоканал, теплокомуненерго залежать від природного монополіста. Значна різниця у тарифах – це наш головний біль. Інші напрямки – дороги, сміття, озеленення. Це ті роботи, які потрібно просто виконувати. Є напрямки, яких ми кожного дня не бачимо і про них люди, можливо, менше думають. Наприклад, аеропорт. Місто без аеропорту не може отримати нормальних інвестицій. Бо який серйозний інвестор буде вкладати гроші у місто, де навіть немає аеропорту? Треба враховувати, що це потрібно і аеропорт підтримувати. Також є питання, про які взагалі мало хто знає, окрім фахівців. До прикладу, у нас є дренажний тунель і дренажні свердловини на пагорбі, де розташована резиденція університету. Ця система зроблена для того, щоби забирати підземні води, аби не перезволожувався грунт. Дуже велика кількість свердловин забита, це все треба відновлювати.

-Чи їздитимуть чернівчани в нових тролейбусах?

-Сьогодні така ситуація, що місто не може собі дозволити купити відразу всі нові тролейбуси. Моє бачення таке: якомога швидше оголосити тендер і закупити два нових тролейбуси. Нехай вони їздять влітку, взимку. Для того, щоби коли розпочнемо наступного року закуповувати новий транспорт, ми вже бачили, що це за тролейбуси, наскільки вони нам підходять.

-Чи вдасться навести лад із перевізниками?

-Тут багато чинників. Треба розуміти, що тариф має бути економічно обґрунтованим, щоби не вбити цей вид діяльності. Та, з іншого боку, перевізники мають розуміти, що у них можуть бути свої розрахунки, але є реалії життя. У людей немає великих коштів і тому треба знаходити компроміс. Перевізники повинні забезпечити послуги відповідної якості. Не може бути так, що ми їздимо брудними маршрутками, тому що не підвищили тариф. Вимоги, які ставить міськрада до якості, мають бути виконані.

-Скільки часу маєте на втілення замислів щодо покращення стану ЖКГ? Рік, два, п’ять…?

-Ні, ну що ви, я не думаю, що так довго буду працювати. Не лякайте мене (сміється – авт.). Вдосконалювати житлово-комунальну сферу можна вічно. Тому що сьогодні одні вимоги, а завтра – інші.

-Чи відразу погодилися на нову посаду?

-Та ні. Я сказав меру, у моєму житті все добре, мені не треба зайвого клопоту (усміхається – авт.). А він мені: "Ти не хочеш попрацювати на місто?" Тож я погодився, щоби потім ніхто не закидав, що я у важкий час відмовився.

-Мер охарактеризував вас як людину, на яку неможливо тиснути.

-На мої рішення можна вплинути лише кращим рішенням. Якщо депутати запропонують краще рішення певної проблеми, ніж департамент, то, звісно, будемо дослухатися.

-Як ставитеся до резонансу, який викликало ваше призначення?

-Резонанс був очікуваний, він виник через ту ситуацію, яка зараз склалася в міськраді. Весь цей крик не так проти мене, як проти міського голови. Тому я до цього спокійно ставлюся і знав, що це буде. Кричать же переважно ті, які взагалі не мають права щось закидати, враховуючи їхнє минуле.

-Братимете участь у можливих перевиборах до міськради?

– Наразі не планую політичної діяльності. Але це не означає, що я нею вже ніколи не буду займатися. Та з політикою я завжди встигну.

З досьє "МБ":
Ярослав Кушнірик народився 30 червня 1964 року в селі Старі Бросківці Сторожинецього району. Закінчив Чернівецький державний університет, за фахом інженер-фізик. Розпочинав із роботи інженером-конструктором ВО "Легмаш", згодом протягом десяти років (1996-2006) очолював обласний центр соціальних служб для сім’ї та молоді.
2006-2013 – заступник директора, начальник управління комунального господарства департаменту житлово-комунального господарства міста.
У 2014-2015 роках – секретар Чернівецької міськради.

Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram
Редактор: Галина Олійник
3-06-2017, 12:28
Коментарів 0 Переглядів 2 148

Теги -
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі

Вручення відбулося у приміщенні Чернівецької міської ради


Вирок суду – читати класику. Блог Юлії Пацаранюк
Чоловіка, який обікрав сестру, зобов'язали прочитати "Кайдашеву сім’ю" І.Нечуя-Левицького
“Красиве, спокійне, проєвропейське місто”. Блог Галини Олійник
Віталій Кім поділився враженнями від Чернівців та поміркував, на що зараз слід витрачати бюджетні кошти.
Кому дісталися гуманітарні швидкі допомоги – секрет: чому посадовці на Буковині не готові це розказати
Державні відомства приховали інформацію про отримувачів дорогих авто з Італії під приводом "обмеженого доступу"
ВІДЕО Переглянути все відео

До церкви приходьте на всю Великодню службу, щоби відчути велич свята, радить єпископ Феогност

Міжнародна програма з ефектом особистої присутності за участі європейських артистів цирку та героїчного артиста, що отримав поранення під Бахмутом.

Alterra School – це територія іншого навчання. Тут поєднуються академічні студії з проєктною діяльністю. Цінностями школи є демократичний підхід, екологічність та практичність. Тьютори школи здійснюють індивідуальний супровід кожної дитини. Допомагають школярам ставити цілі та досягати їх. Сприяють розвитку емоційного інтелекту та формуванню так званих soft skills у дітей.

У "Магістраль" ви будете навчатися з висококваліфікованими інструкторами, які підготують вас до будь-яких дорожніх ситуацій. Наші автомобілі відповідають найвищим стандартам безпеки, а навчання проводиться за сучасними методиками, що забезпечує вам не лише отримання водійського посвідчення, але й практичні навички, необхідні для безпечного водіння.