RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео | » Новини читачів |

Буковинець отримав 5,5 року за те, що напав на водія, відібрав і спалив авто

До 5 років та 6 місяців позбавлення волі засуджено жителя Сторожинецького району, який викрав та спалив автомобіль, - повідомляє "Район.інфо" з посиланням на Сторожинецьку місцеву прокуратуру Чернівецької області.

Буковинець, який незаконно заволодів транспортним засобом, а потім підпалив його, відбуватиме покарання у місцях позбавлення волі 5,6 років позбавлення волі – таку міру покарання призначив Новоселицький районний суд 19-річному жителю с. Давидівка Сторожинецького району Чернівецької області, за скоєння кримінальних правопорушень, передбачених ч.3 ст. 289 (незаконне заволодіння транспортним засобом, поєднане з насильством), ч.2 ст. 194 КК України (умисне знищення або пошкодження майна, шляхом підпалу).


Державне обвинувачення у вказаному кримінальному провадженні підтримував керівник Сторожинецької місцевої прокуратури.

Доведено, що 16.12.2016 обвинувачений маючи прямий умисел на заволодіння транспортним засобом, знаходячись на пасажирському сидінні позаду водія в салоні автомобіля марки "Daewoo Nexia", який був припаркований біля Сторожинецького коледжу Університету "Україна", почав душити власника транспортного засобу, а також наніс йому ряд ударів кулаком, від чого останній втратив свідомість. Продовжуючи свій злочинний умисел, зловмисник виштовхав водія з автомобіля, заволодів вказаним транспортним засобом та зник у невідомому напрямку.


18.12.2016 правопорушник вирішив знищити автомобіль, спричинивши умисне замкнення електропроводки в моторному відсіку та запустивши двигун, внаслідок чого транспортний засіб згорів.

Таким чином, обвинувачений завдав потерпілому матеріальну шкоду на загальну суму понад 100 тисяч гривень. 
Під час судового розгляду державним обвинувачем надано суду переконливі докази винуватості останнього, у зв’язку з чим, судом винесено обвинувальний вирок.

Підписуйтесь на новини "МБ" у Facebook
Редактор: Igor
22-05-2017, 10:50
Коментарів 0 Переглядів 2 433

Теги -
Люди хочуть отримати "соціальні допомоги", а втрачають тисячі гривень
Ініціаторкою її створення стала депутатка обласної ради Оксана Палійчук.
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


Захисник загинув під час контрнаступальної операції на Донеччині


Вирок суду – читати класику. Блог Юлії Пацаранюк
Чоловіка, який обікрав сестру, зобов'язали прочитати "Кайдашеву сім’ю" І.Нечуя-Левицького
“Красиве, спокійне, проєвропейське місто”. Блог Галини Олійник
Віталій Кім поділився враженнями від Чернівців та поміркував, на що зараз слід витрачати бюджетні кошти.
Кому дісталися гуманітарні швидкі допомоги – секрет: чому посадовці на Буковині не готові це розказати
Державні відомства приховали інформацію про отримувачів дорогих авто з Італії під приводом "обмеженого доступу"
ВІДЕО Переглянути все відео

До церкви приходьте на всю Великодню службу, щоби відчути велич свята, радить єпископ Феогност

У "Магістраль" ви будете навчатися з висококваліфікованими інструкторами, які підготують вас до будь-яких дорожніх ситуацій. Наші автомобілі відповідають найвищим стандартам безпеки, а навчання проводиться за сучасними методиками, що забезпечує вам не лише отримання водійського посвідчення, але й практичні навички, необхідні для безпечного водіння.

Міжнародна програма з ефектом особистої присутності за участі європейських артистів цирку та героїчного артиста, що отримав поранення під Бахмутом.

Alterra School – це територія іншого навчання. Тут поєднуються академічні студії з проєктною діяльністю. Цінностями школи є демократичний підхід, екологічність та практичність. Тьютори школи здійснюють індивідуальний супровід кожної дитини. Допомагають школярам ставити цілі та досягати їх. Сприяють розвитку емоційного інтелекту та формуванню так званих soft skills у дітей.