1784 - французькі винахідники Лонуа і Б'єнвеню продемонстрували першу маленьку модель вертольота.
1914 - у США запатентовано кондиціонер. Перший кондиціонер призначався не стільки для охолоджування повітря, скільки для боротьби з вологістю. У середині 40-х років ХХ століття кондиціонер почав тріумфальний хід по світу.
1919- на Паризькій мирній конференції прийнято рішення про створення Ліги Націй - організації, покликаної сприяти міжнародному співробітництву і запобігати збройним конфліктам. Членами Ліги Націй стали держави-союзниці, що отримали перемогу у війні, а також запрошені ними інші держави. За два наступних десятиліття Ліга Націй не зуміла стала авторитетною міжнародною організацією, їй не вдалось зупинити розв'язання 2-ї Світової війни і навіть її початок не розглядався на засіданні вже фактично бездіяльної організації. У 1946 році Ліга Націй була офіційно розпущена.
1932 - було оголошено про відкриття вакцини проти жовтої лихоманки. Хвороба починається раптово. З'являються сильний головний біль, біль в м'язах спини і кінцівок, нудота, блювота. Підвищується температура до 39—41 °С. Летальність захворювання складає від 5 %-10 % до 15—20 %, а під час епідемічних спалахів — до 50—60 %. Специфічного лікування жовтої лихоманки не існує. Надання допомоги зводиться лише до лікування симптомів. У людей, що перенесли хворобу, виникає довічний імунітет.
1968 - на екрани СРСР вийшла комедія Леоніда Гайдая "Діамантова рука".
У "Магістраль" ви будете навчатися з висококваліфікованими інструкторами, які підготують вас до будь-яких дорожніх ситуацій. Наші автомобілі відповідають найвищим стандартам безпеки, а навчання проводиться за сучасними методиками, що забезпечує вам не лише отримання водійського посвідчення, але й практичні навички, необхідні для безпечного водіння.
Alterra School – це територія іншого навчання. Тут поєднуються академічні студії з проєктною діяльністю. Цінностями школи є демократичний підхід, екологічність та практичність. Тьютори школи здійснюють індивідуальний супровід кожної дитини. Допомагають школярам ставити цілі та досягати їх. Сприяють розвитку емоційного інтелекту та формуванню так званих soft skills у дітей.