Авто | Нерухомість | Робота
RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець Вхід через ВКонтакте
Головна | Приватні оголошення |Приватні оголошення Тури з Чернівців | Послуги | Досьє | Досьє - відомі люди Чернівців Афіша | Пропозиція тижня | Юрист-онлайн | Журнал "Давай Одружимось!" |
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео | » Новини читачів |
"Салон краси "Аналізи": головний архітектор Чернівців розповіла, чому виникають казусні рекламні вивіски

У Чернівцях для регулювання зовнішнього вигляду рекламних вивісок буде затверджене відповідне положення та створять колегіальний дорадчий орган.

Про це у четвер ввечері у ефірі телеканалу "Чернівці" повідомила головний архітектор міста Наталія Хілько, пише molbuk.ua

Вона зазначила, що до дорадчого органу буде включено підприємців та розробників рекламних вивісок.

"... тих людей, які виготовляють і працюють над рекламними продуктами для таких випадків, коли людина не розуміє, чому на будинок не можна встановити таку вивіску, яку вона хоче. Я думаю, що колегіальний орган зможе переконати таких осіб, що це неправильно", - сказала Хілько.

На запитання ведучої, коли таке рішення буде прийняте, головний архітектор відповіла:

"Хотілося би це питання якнайшвидше прийняти. Але такі регуляторні акти повинні пройти погодження в Києві. Тому найближчим часом ми надішлемо його до Києва".

"Салон краси "Аналізи": головний архітектор Чернівців розповіла, чому виникають казусні рекламні вивіски


Також Наталія Хілько розповіла, які таблички у місті найбільше псують архітектуру Чернівців, і чому виникають казусні вивіски.

"Розробники вивісок не використовують свій творчий потенціал, а виконують просто пряму вказівку замовника. Замовник - часто це людина, яка може влаштувати свій бізнес, але насправді вона не є дизайнером чи архітектором. У замовника може не бути смаку в кольоровій гамі, або в пропорціях. Чомусь у нас люди вважають, що вивіска або реклама повинна бути надгігантською, або бути зовсім без смаку", - сказала Н. Хілько.

"Часто бувають смішні історії, коли на одній частині будинку написано "Салон краси", а на другій частині будинку - "Аналізи". Або, наприклад, "Аптека", а поряд - "Едем". При чому все це зовсім різними літерами, кольорами", - додала вона.

Приєднуйтесь до "МБ" у соцмережах: VK, Однокласники, Facebook
Рейтинг:
(голосів: 1)
7-10-2016, 16:40
Коментарів 0 Переглядів 1174

Новини партнерів:




Популярне Коментують
• Новини
Погода, Новости, загрузка...
Loading...
Унікальні праліси та старовікові ліси Буковини потребують термінового захисту (прес-реліз)

В рамках проекту “Збереження карпатських пралісів” у 2014-2015 роках місцеві науковці та експерти провели грунтовні обстеження лісів на територіях, прилеглих до національних природних парків області:"Черемоський" і "Вижницький"
4 салони одягу в Чернівцях, з якими ви будете виглядати на всі 100 (на правах реклами)

Перелік магазинів, де можна знайти комплекти вбрань для неї та нього як для урочистих подій (вечірній вихід, весілля), так і на щодень
TRINITY BRIDE: випускна сукня для маленької принцеси (на правах реклами)

Кожна дівчинка мріє про сукню принцеси. Випускний у дитячому садочку – прекрасний привід здійснити цю мрію!
• Опитування
Від раку шийки матки допоможе вакцина

Вакцинуватися бажано до початку статевого життя
Рубрика здоров'я ...