Авто | Нерухомість | Робота
RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець Вхід через ВКонтакте
Головна | Приватні оголошення |Приватні оголошення Тури з Чернівців | Послуги | Досьє | Досьє - відомі люди Чернівців Афіша | Пропозиція тижня | Юрист-онлайн | Журнал "Давай Одружимось!" |
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео | » Новини читачів |
"Салон краси "Аналізи": головний архітектор Чернівців розповіла, чому виникають казусні рекламні вивіски

У Чернівцях для регулювання зовнішнього вигляду рекламних вивісок буде затверджене відповідне положення та створять колегіальний дорадчий орган.

Про це у четвер ввечері у ефірі телеканалу "Чернівці" повідомила головний архітектор міста Наталія Хілько, пише molbuk.ua

Вона зазначила, що до дорадчого органу буде включено підприємців та розробників рекламних вивісок.

"... тих людей, які виготовляють і працюють над рекламними продуктами для таких випадків, коли людина не розуміє, чому на будинок не можна встановити таку вивіску, яку вона хоче. Я думаю, що колегіальний орган зможе переконати таких осіб, що це неправильно", - сказала Хілько.

На запитання ведучої, коли таке рішення буде прийняте, головний архітектор відповіла:

"Хотілося би це питання якнайшвидше прийняти. Але такі регуляторні акти повинні пройти погодження в Києві. Тому найближчим часом ми надішлемо його до Києва".

"Салон краси "Аналізи": головний архітектор Чернівців розповіла, чому виникають казусні рекламні вивіски


Також Наталія Хілько розповіла, які таблички у місті найбільше псують архітектуру Чернівців, і чому виникають казусні вивіски.

"Розробники вивісок не використовують свій творчий потенціал, а виконують просто пряму вказівку замовника. Замовник - часто це людина, яка може влаштувати свій бізнес, але насправді вона не є дизайнером чи архітектором. У замовника може не бути смаку в кольоровій гамі, або в пропорціях. Чомусь у нас люди вважають, що вивіска або реклама повинна бути надгігантською, або бути зовсім без смаку", - сказала Н. Хілько.

"Часто бувають смішні історії, коли на одній частині будинку написано "Салон краси", а на другій частині будинку - "Аналізи". Або, наприклад, "Аптека", а поряд - "Едем". При чому все це зовсім різними літерами, кольорами", - додала вона.

Приєднуйтесь до "МБ" у соцмережах: VK, Однокласники, Facebook
Рейтинг:
(голосів: 1)
7-10-2016, 16:40
Коментарів 0 Переглядів 1090

Новини партнерів:




Популярне Коментують
• Новини
Погода, Новости, загрузка...
Чому фасад руйнували, а чиновники мовчали?
На будинок звернули увагу, лише коли спалахнув скандал
Loading...
ЖК "Маєток Миколаївський" вкотре звітує про хід будівництва (на правах реклами)

У липні минулого року відбулося відкриття офісу ЖК "Маєток Миколаївський", що розташований на вулиці Миколаївській 37/39
Лікуємо хвороби новітніми методами зі Швейцарії (на правах реклами)

Вже півроку у Чернівцях застосовуються інноваційні методи реабілітації та лікування захворювань опорно-рухового апарату і проблем з функціонуванням головного мозку – ударно-хвильова терапія та мікрополяризація мозку
День святого Валентина, а ти все ще самотня? (на правах реклами)

За 8 років сумлінної роботи ощасливлено велику кількість сердець
CARBOX Eco: інноваційний переворот у технології опалення (на правах реклами)

CАRBOX Eco представляє новітні (нано) технології, що є справжнім проривом у науково-технічному та інноваційному розвитку опалювальних систем
Усе починається з Жінки, або право на щасливу жіночу Долю (на правах реклами)

До зустрічі 2–4 березня 2017 року на психологічному проекті "4 сезони ЖИТТЯ Жінки 2". Життя, як танець!
• Опитування
На кухні посадіть фіалку, а у спальні – грошове дерево

У газеті "Доброго здоров’я!" – цілющі рецепти та поради лікарів
Рубрика здоров'я ...