RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео | » Новини читачів |

Навчитися керувати літаком та здійснити повітряну екскурсію незабаром можна буде у Лужанах Кіцманського району. Так стверджує керівник авіаційного технічно-спортивного клубу "Крила Буковини" Гавриїл Воронка. Перший літак київського виробництва "Аеропракт-20" у четвер, 12 жовтня, доставили на аеродром в Лужанах. Заплативши шість тисяч гривень, можна буде навчитися підійматися в небо на такому легкому літаку. А згодом, за бажання, можна проторувати шлях і в комерційну авіацію. Для аероклубу цей літак купив шипинський підприємець Володимир Захарчук. Подивитися на літальний апарат з’їхався добрий десяток авіалюбителів.
– Аероклуб створили два роки тому, – розповідає Гавриїл Воронка, – і протягом цих двох років ми займаємося оформленням документів для його діяльності. Оформити все – досить тривалий процес, бо це специфічний вид діяльності, пов’язаний з ризиком для життя.
На базі аероклубу планують створити центр малої авіації
Ті, хто захоче займатися у нашій школі пілотів, зможуть отримати знання з пілотування, будови літака, аеродинаміки, навчитися керувати літаком. Буде також парашутна і вертольотна школи. Після налітаних семи годин людина з нашим листом може поїхати до міжнародного центру підготування приватних пілотів, скласти іспити і отримати свідоцтво приватного пілота. А коли у неї буде більше 40 годин нальоту, з цим свідоцтвом можна вступати до Кіровоградської академії і вже вивчитися на комерційного пілота. На базі лужанського аеродрому хочемо створити центр авіації Буковини під назвою "Небо Буковини".
Сьогодні до нас прибув перший учбово-тренувальний літак "Аеропракт-20". Його придбав підприємець із Шипинців Володимир Захарчук і погодився надати його аероклубу. Це тільки перший літак, згодом хочемо придбати більше. Плануємо поставити на аеродромі ангар, де літаки будемо обслуговувати і ремонтувати. У нас вже є для цього спеціалісти, які прийшли з цивільної і військової авіації. Тож сподіваємося, що створимо серйозний центр малої авіації. У ньому не тільки навчатимуть пілотів, але й надаватимуть допомогу щодо купівлі будь-якого літака. Для цього в нас є міжнародний каталог, де є ці малі літаки, і ми можемо запропонувати купити та утримувати його у нас і підтримувати в належному стані.
Літати навчать
за три місяці
Термін навчання – не менше трьох місяців. Щоби людина змогла самостійно піднятися в небо, треба налітати не менше семи годин з інструктором. Один політ в середньому триватиме 15-20 хвилин. Коштувати, звичайно, таке навчання буде недешево. Літак та його утримання доволі дорогі. За попередніми підрахунками, за навчання доведеться заплатити приблизно шість тисяч гривень. Але ми сподіваємося, що знайдеться досить ентузіастів, які будуть готові за це платити. Тож тоді почнемо літати, возити людей, заробляти гроші, закуповувати ще літаки. Займатися в школі пілотів зможе будь-хто. Головне, щоби здоров’я дозволяло.
На вихідні будуть і екскурсійні польоти. У нас є два розроблені маршрути "Шипинці – Вижниця" і "Шипинці – Хотин". Зараз вони проходять погодження в "Украерорусі". Розпочати свою діяльність плануємо за два тижні.
В Україні є приблизно сотня приватних літальних апаратів
Літак на Буковину привіз генеральний конструктор київського підприємства "Аеропракт", яке його виготовило, Юрій Яковлєв: "Літак "Аеропракт-20" ми виготовляємо з 1993 року. Це літак для навчання і отримання задоволення в польоті, для туристичних польотів. Він обладнаний недорогим і непотужним двигуном в 50 кінських сил. Літак двомісний, бере небагато палива – 10 літрів на годину. Вважаємо, що це один з найдешевших в експлуатації літак. На цій машині я і мій штурман Ігор Пугач почали виступати на авіаційних змаганнях на Чемпіонаті Європи в Чехії. Тоді посіли дев’яте місце. А згодом брали участь у Чемпіонатах Європи та світу, де посідали вже призові місця. Найпочесніше звання – чемпіони Європи 2002 року. Цього року на Чемпіонаті Європи в Німеччині посіли третє місце. Однак наших літаків в Україні досить небагато, не більше десятка. Ми випустили 260 машин, з них 250 літають в усьому світі – від Сполучених Штатів, Західної Європи до Нової Зеландії. В Україні зараз достатньо літальних апаратів, які перебувають у приватних руках – від дельтапланів до гелікоптерів. Я можу говорити про декілька сотень машин. А коли ми почали випускати літаки, тут не було можливості їх продавати. Не було на той час людей, які могли б собі дозволити купити. Тож сили спрямували на закордонні ринки. А коли їх освоїли, то зараз не можемо продавати літаки на території України, бо в нас вся черга на 2007 рік вже куплена іноземними замовниками.
"Аеропракт-20" коштує від 25 тисяч доларів. Але він не основна продукція. З 1993 року ми зробили їх 50 штук, основна машина "Аеропракт-22". Вона трохи інакше виглядає, і їх вже випущено 170 машин. Взагалі, випускаємо чотири моделі: "Аеропракт -20", "Аеропракт-22" – він найбільш популярний, "Аеропракт-24" – тримісна амфібія та "Аеропракт-36" – з двома двигунами, двомісний літак, який спеціально розроблено для північноамериканського ринку і туди продається.
Звичайно, авіація – недешевий вид спорту. Навіть не спорту, бо авіація – це стиль життя. Причому недешевий стиль життя. Такі можливості в Україні мають переважно бізнесмени, які можуть платити за навчання в аероклубі. Вартість льотної години доволі висока – приблизно 100 доларів. А до першого вильоту треба налітати приблизно 10 годин – це вже тисяча. А треба ще вчитися до отримання свідоцтва пілота. У Києві це вже можуть собі дозволити кваліфіковані працівники".
Серед тих, хто прийшов подивитися на перший літак аероклубу, було чимало ентузіастів, які все життя мріють піднятися в небо за штурвалом літального апарата.
Серед них – підприємець Ігор: "Я приїхав подивитися на цей літак, бо вже давно цікавлюся авіацією, хочу літати. Я вчився на комп’ютерному стимуляторі, але це, звичайно, не те, коли є можливість реально піднятися в небо. Буде добре, якщо з’явиться можливість керувати справжнім літаком". 
Редактор: admin
14-10-2006, 13:21
Коментарів 0 Переглядів 10 856

Теги -

Художник Іван Салевич задонатив Віолетті суму на цілий дрон-камікадзе

За вчинене фігуранту загрожує до десяти років позбавлення волі з конфіскацією майна.
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні



Чому про гуманітарні швидкі допомоги з Італії мовчать фігуранти справи?

Швидкі допомоги нібито направили на фронт, але доказів цьому ніхто не хоче надавати
ВІДЕО Переглянути все відео

Живуть весело, дружно й ніколи не сваряться

"Країна Мрій" – це справжня казкова територія з сучасними атракціонами на будь-який смак. Тут є багато цікавого: велика батутна арена, лазертаг, лабіринт, інтерактив, ніндзя-парк, тарзанка та багато іншого. Для наймолодших гостей є спеціальна дитяча зона з атракціонами, адаптованими до їхнього віку.

Alterra School – це територія іншого навчання. Тут поєднуються академічні студії з проєктною діяльністю. Цінностями школи є демократичний підхід, екологічність та практичність. Тьютори школи здійснюють індивідуальний супровід кожної дитини. Допомагають школярам ставити цілі та досягати їх. Сприяють розвитку емоційного інтелекту та формуванню так званих soft skills у дітей.

Втомлюєтеся від нудного перебування в чергах для проходження медичного огляду? Ми маємо для вас відмінну новину! Тепер у Чернівцях доступна нова послуга - медичний огляд, який займе менше 30 хвилин!