Всіх покупців автомобілів можна розділити на дві великі групи – одні прагнуть купити нове авто, інші – потримане. Кожен із варіантів має переваги, але й недоліки. У нової машини плюс – вища надійність і гарантія, мінус – висока ціна і більші її втрати з кожним роком експлуатації. "Секонд-хенду" надають перевагу любителі частої зміни авто.
Відповідь на запитання: "Скільки витрачати на автомобіль?" – на Заході відома давно – суму річної зарплати. Адже утримання машини коштує недешево, а має ще вистачати на життя. У США підрахували, що перші три роки авто вартістю 20 тисяч доларів, якщо врахувати бензин, страховку, техобслуговування, а також втрати вартості під час перепродажу щомісяця обходяться в 375-400 доларів. Якщо ж авто придбане за 50-70 тисяч доларів, щомісячні витрати зростають до 600-1000 доларів і більше.
Останнім часом в усьому світі надзвичайно популярними є позашляховики. Однак їх дуже рідко використовують для їзди бездоріжжям. "Джипи" стали символом престижу і коштують чимало, а під час утримання "з’їдають" чималі суми. За статистикою, 90% власників позашляховиків на справжнє бездоріжжя потрапляють двічі-тричі на рік.
Поради під час купівлі автомобіля іноземного виробництва:* старі престижні іномарки вимагають занадто значних витрат на обслуговування і ремонт;
* для постійної їзди містом доречнішими є мікролітражки, ніж універсали і великі седани;
* авто найпоширеніших моделей легше перепродати;
* дизель доречніше купувати, якщо щорічний пробіг перевищує 30 тисяч кілометрів;
* для авто "гольф-класу" достатньою є потужність 75-150 кінських сил, для "D" класу (Opel Vectra, WV Passat) – 90-180 к.с. Найкращим вибором є середня потужність.
21-07-2005, 20:18
0
1 849